جسته و گریخته از دنیای شبکه های کامپیوتری

مطالب و منابع مفید مربوط به حوزه Computer Networking

جسته و گریخته از دنیای شبکه های کامپیوتری

مطالب و منابع مفید مربوط به حوزه Computer Networking

در این وبلاگ مطالب مفید و مناسبی رو که مرتبط با حوزه شبکه های کامپیوتری پیدا کنم برا بقیه قرار میدم که استفاده کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با سلام

چند وقتی بود که وبلاگ هیچ بروز رسانی رو بخود ندیده بود ! یعنی چند وقتی بود نشده بود بیام که وبلاگ نویسی رو شروع کنم.امروز یعنی تاریخ 5 مهر 1392 تصمیم گرفتم که انتشار مطالب و تجربیات مفیدم رو در این وبلاگ کوچک قرار بدم.سعی میکنم بیشتر مطالب حول موضوع آی تی و شبکه قرار داده بشه تا موضوع کلی وبلاگ مشخص باشه که چی هست !

مطالبی که منتشر میشه شامل موارد :

  1. معرفی کتاب های ارزشمند آی تی و شبکه
  2. معرفی نکته ها و آموزش های مرتبط با شبکه
  3. ارائه مقالات کوچک و کاربردی در زمینه آی تی و شبکه
  4. و تجربیات و دانش بسیار کم من که بتواند مفید و سودمند واقع شود.

در پایان از شما به خاطر حضورتون در وبلاگ من تشکر و قدردانی میکنم.

  • ۹۲/۰۷/۰۵
  • حمید مداحیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی